|   15:07:40
דלג
ירון זכאי   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

נערים ימשלו בם

חכי"ם תמימים סברו כי מעתה יתמלאו העיתונים בידיעות על פשעים חמורים שפוענחו, וכנופיות פשע מתוחכמות שנעצרו. לחילופין נתבשר על הצלת מתאבדים ממש ברגע האחרון הודות לכלי חקירה של "ג'יימס בונד". במקומם קיבלנו פרשה מדהימה של האזנה בלתי חוקית למשנה לראש הממשלה
15/06/2008  |     |   מאמרים   |   פרשת רמון   |   תגובות
רמון. קורבן האזנה

ונתתי נערים שריהם ותעלולים ימשלו בם. ישעיה ג' ד'

הכנסת חוקקה לאחרונה חוקים הנוגעים להאזנות סתר ועיקוב, שאין כמותם בעולם. הם דוגמה לחוק אשר המשטרה והפרקליטות יזמו ,ואין להם כוונה ליישם אותו למטרות שעבורן "מכרו" אותו למחוקקים! היישום המעוות של החוק על-ידי המשטרה והתביעה יצר תוצאות מוזרות שהמחוקקים לא העלו על דעתם. החוק יצר מערכת "סופר שלומיאלית" אשר תמוטט את צמרת משרד המשפטים ובתי המשפט! באופן מפתיע לחלוטין הפכו נבחרי העם, פרקליטיו ושופטיו לקורבנות חקיקתם הפזיזה!

המשטרה, ואיתה רשויות חקירה אחרות כגון רשות המיסים, המשטרה הצבאית, ומחלקת חקירות שוטרים במשרד המשפטים ביקשו מהכנסת, וקיבלו בחוק גישה לכמה צעצועי חקירה אשר בעבר רק לשירות הביטחון הכללי (שב"כ) הייתה גישה אליהם; רשימת "מספרי הברזל" החקוקים בציוד קצה כגון טלפונים ניידים, מחשבים, מודמים, נתבים אלחוטיים, ומרכזיות. רשימת כל האנטנות הסלולריות, מיקומן הגיאוגרפי העדכני וטווחי הכיסוי שלהן. בנוסף לשרות 144 המאפשר לכל אזרח לאתר מספר טלפוני/סלולרי על-פי שם בעל המכשיר ביקשה המשטרה גישה לקובצי מחשב עדכניים המאפשרים לה לבצע שליפת שם וכתובת לפי מספר טלפון. שיטה המכונה "441".

כל האמצעים הללו יחדיו מאפשרים חדירה עמוקה לפרטיות האזרח ויכולת לדעת עם מי שוחח. באלו מקומות היה על-פי הדרך בה העבירו האנטנות הסלולריות את האחריות לספק שיחה למכשירו (המופעל) ומזוהה במערכת בעזרת "מספר ברזל". ניתן לדעת אילו מכשירים אחרים ("מספרי ברזל" ובעליהם הרשומים) פעלו בקרבה גיאוגרפית לאותן אנטנות שטיפלו בבעל "מספר ברזל" מסוים.

מספרי הברזל של הנתבים ושמות המשתמש של המחשבים מזהים בתחום תקשורת המחשבים (תקשוב) את המשתמשים בהם. הפעלת מכלול האמצעים הללו שקול להצמדת "אזיקים אלקטרוניים" לרגלם של רוב אזרחי המדינה המשתמשים בציוד אלקטרוני. ניתן לעקוב אחריהם כאילו היו אסירים שבית משפט החליט לאזוק אותם! להשלמת החדירה לחיי האזרח יכולות רשויות החקירה לבקש צו שופט ולהאזין לתוכן השיחות. אם תתמידו בקריאת המאמר תלמדו שגם צו זה הניתן בקלות להשגה אינו הכרחי כלל!

קציני המשטרה נימקו את הצורך בצעצועי חקירה אלו בפני ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת כדי להילחם בארגוני פשיעה מתוחכמים אשר מנהלים שיחות סלולריות ממכשירים וכרטיסי "סים" שהם מחליפים אחת לכמה שעות. רב פקד אליעזר כהנא מלשכת היועץ המשפטי של המשטרה הסביר כי לפעמים המשטרה נדרשת לאתר נער שהודיע באינטרנט על כוונתו להתאבד ונודע לה על כך מאזרח שדיווח למוקד 100. במקרים כאלו תפעיל המשטרה את הכלים ותבקש בדיעבד צווים שיפוטיים.

חכי"ם תמימים סברו כי מעתה יתמלאו העיתונים בידיעות על פשעים חמורים שפוענחו, וכנופיות פשע מתוחכמות שנעצרו. לחילופין נתבשר על הצלת מתאבדים ממש ברגע האחרון הודות לכלי חקירה של "ג'יימס בונד". במקומם קיבלנו פרשה מדהימה של האזנה בלתי חוקית למשנה לראש הממשלה אשר מעידה בעיקר על הדרך שבה הופעלו ויופעלו בעתיד צעצועי מנגנוני החקירה והתביעה נגד מי שהם אינם מורשים כחוק לפעול נגדו!

היאבקות בוץ נשית

מעולם לא היה לי עניין בהצלחתו הפוליטית של השר חיים רמון! להזכירכם חבר רמון לאריה דרעי ובישל איתו את "התרגיל המסריח" שנועד לגנוב את הממשלה ללא בחירות מן הימין לשמאל. הוא יזם וחוקק את חוק (הפרטת) הבריאות . לצורך זה שכנע את חבריו לפרק את ההסתדרות, ונשא את "נאום הלווייתנים". מדי שנה מתים יהודים רבים כתוצאה ממחסור בתרופות, כיוון שהחוק אינו מתקצב כראוי את "סל התרופות". התמותה ממחסור בתרופות התרחשה בזמן שנוצרו כעשרים משפחות מיליארדרים במדינת ישראל. גולת הכותרת של חיים רמון הייתה הקמת קדימה. מפלגה חפה מעקרונות. לדעתו רק קדימה יכלה לוותר את הויתורים הנדרשים להקמת מדינה פלשתינית ולהביא להסכמי שלום סופיים.

כחודש לאחר כינונה של ממשלת קדימה היה שר המשפטים רמון שותף לדיונים החפוזים של ממשלת אולמרט כאשר זו נדרשה לטפל בתוצאות מארב החיזבאללה לסיור צה"ל בגבול הצפון, שגרם למותם של חיילים וחטיפת גופותיהם. זה היה גם יום סיום תפקידה של החיילת ה' המוצבת במשרד רה"מ. בשעה שבה עסקה הממשלה בהחלטה על כניסה למלחמת לבנון השנייה, על-פי קביעת ביהמ"ש, המתלוננת שהייתה בת 20 קראה לרמון(56) לחדר צדדי בו שהתה איתו ושם חיבקה אותו בשתי ידיה כשהיא מצמידה את חזה לגופו ואמרה לו בתחילת המפגש "אני לא יכולה לעמוד בפניך". בשלב כלשהו הונצחו השנים ביוזמתה של החיילת בתמונה כשהם מחובקים והחיילת מחייכת. החיילת השאירה לו את מספר הטלפון שלה. בנסיבות אלו נשק לה השר רמון את הנשיקה המפורסמת.

בשובה של החיילת מטיול בחו"ל התלוננה החיילת ה' על הנשיקה וכך החלה הפרשה להתגלגל בפיקוח הדוק של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז ובכירי הפרקליטות. במשפט עלו עדויות לפיהן החיילת לא רצתה להתלונן נגד רמון אולם הופעל עליה מסע שכנוע שכלל גם את "הסבריה" התמוהים של תנ"צ מירי גולן כי מוטב שתתלונן כדי להתגונן מתביעה אפשרית של רמון. החוקרים התלבשו על האזנה קיימת במשרד רה"מ לצורך חקירה אחרת, והחלו להאזין לרמון ללא אישור. אח"כ התברר בדיון בפרקליטות כי האשמה נגד השר אינה חמורה דיה כדי לאפשר האזנת סתר. לפיכך טענו החוקרים בפני שופט כי רמון חשוד ב"הדחת עד" וקיבלו ממנו אישור להאזנה!

עצם קיומה של האזנה ומה שהוקלט בה הוסתרו מפני בית המשפט כיוון שהיה בחומר כדי לסייע לרמון! אולם מקור לא ידוע מסר לרמון פרטים על האזנה ותוכנה. מכאן החלו בכירי הפרקליטות לספק הסברים תמוהים ולהתנגד לכל חקירה ציבורית מהותית שתברר כיצד קרה שהאזינו לשר בישראל שלא כחוק והסתירו עובדה זו מבית המשפט?!

התיק כולו נוצר והתנהל על-ידי נשים שנאבקו היאבקות בוץ נשית לתפארת. בראש הרכב השופטים של רמון עמדה השופטת חיותה כוחן. היא כתבה הכרעת דין חמורה שגרמה לתרעומת ציבורית. תחת הלחץ התראיינו ילדיה בשמה, והתיק הסתיים בפסק דין של הרשעה ללא קלון. סביב זה היו פרסומים לפיהם נשיאת ביהמ"ש העליון דורית ביניש בחנה חשד להטיית משפט רמון באופן בלתי חוקי, והיו שיחות טלפוניות ופגישות בין שופטים שונים סביב התיק שלא כמקובל. גם נציבת התלונות על שופטים, השופטת (בדימ.) טובה שטרסברג כהן, רשמה הערה בתיקה האישי של נשיאת בתי משפט השלום במחוז ת"א השופטת עדנה בקנשטיין. הערה נרשמה בעקבות פגישתה של השופטת עם עיתונאים ללא אישור, ומכתב ששלחה בקנשטיין לביניש בעניין השופטת חיותה כוחן.

לפני כשנה חוקקה הכנסת חוק על פיו נאשם יכול לדרוש כבר בתחילת משפט את הפסקת ההליכים בנימוק ש"רשויות האכיפה והתביעה התנהגו בצורה שרירותית בניגוד לכללי הצדק וההגינות המשפטית". השר רמון טען במשפטו כי יש לפסול את כתב האישום נגדו בנימוק שהפרקליטות לא העמידה לרשותו את תמלילי האזנות הסתר בזמן. בית המשפט דחה את הטענה, וקומם עליו ציבור גדול. שופטים בכירים (בדימ.) כתבו חוות דעת מלומדות בזכותו. זה הבסיס לדרישת רה"מ אהוד אולמרט, שר המשפטים דניאל פרידמן, וח"כ מיכאל איתן, יו"ר ועדה מיוחדת לעניין פרשת ההאזנות לרמון, לחקור את הפרשה. מה טעם מצאו לחקור את העוול שנעשה לרמון יותר מחקירת כישלונות מלחמת לבנון השנייה?

בדיקה מעמיקה תביא למסקנה כי זה זמן רב מנוהלת המדינה על-ידי "כנופיית שלטון החוק" שהפכה את המדינה לצחוק! רה"מ אולמרט הוא עו"ד חלקלק אשר הוכיח את יכולתו לצאת בשן ועין מכל הליך חקירתי ומשפטי. אין זה סביר כי יניח בחודשים האחרונים לכהונתו מישהו במערכת המשפטית אשר יהיה מסוגל עדיין לרדוף אותו בבית המשפט בבוא יומו. לפיכך ניתן לשער כי כנופיית שלטון החוק תפורק במהירות שיא כדי לאפשר ל"הנהגת" ישראל תנאי שיפוט הוגנים!

כך התגשמה נבואת הנביא ישעיהו בן אמוץ; "שריך סוררים וחברי גנבים כלו אהב שחד ורודף שלמונים יתום לא ישפטו וריב אלמנה לא יבוא אליהם"... "ונתתי נערים שריהם ותעלולים ימשלו בם"... אמרו צדיק כי טוב כי פרי מעלליהם יאכלו. אוי לרשע רע כי גמול ידיו יעשה לו. עמי נגשיו מעולל ונשים משלו בו"...

תאריך:  15/06/2008   |   עודכן:  15/06/2008
ירון זכאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נערים ימשלו בם
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מומחה למומחים
15/06/08 21:16
 
ירון זכאי
16/06/08 10:25
2
ע. סובול
16/06/08 09:13
פורום: פרשת רמון כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אנו שואלים: "מי העלה את רעיון כתב העת, ומי היה יוזמו וראשית מחוללו?
14/06/2008  |  משה גנן  |   מאמרים
נפתח בהבהרה: אין בדברים המתפרסמים כאן כדי להגן, הגנה כלשהי, על הפרסומאי ראובן אדלר או כדי להצביע שוב על מעשיו של העבריין הסדרתי, אהוד אולמרט. הדברים כאן אינם קשורים לפרשת טלנסקי, וגם לא לשאר הפרשות שבהן מסובך ראש הממשלה. יש בדברים האלה כדי להרים מסך, להרף-עין, ולגלות את ערוותה של התקשורת הישראלית ואחד מנציגיה הבולטים, העיתונאי בן כספית (מעריב). השיטה. הדרך הרשלנית שבה נכתבים ומתפרסמים דברי הבל תוך הטעיית הקוראים לחשוב כי הנה-הנה - נמצא המגן האמיתי, הוא-הוא אולמרט, מפני השחיתות בישראל. כל מי שמגיע למסקנה שבן כספית הוא עיתונאי רשלן, כזבן ובעל הבנה מוגבלת בעניינים הנוגעים לצווארון לבן, עושה זאת על אחריותו בלבד. תודה.
14/06/2008  |  יואב יצחק  |   מאמרים
פעמיים החליט הקבינט המדיני ביטחוני להסלים את הפעילות נגד החמאס בעזה ולהתחיל במערכת חיסולים של בכירי הארגון. כמו שהמאמצים לרגיעה מדינית חשובים להצדקת פעולה צבאית רחבה בעזה, אם נזדקק לה, כך גיוון אפשרויות הפעולה הצבאיות בעזה הכרחי כדי שנהיה משוכנעים שאין דרך פעולה אחרת זולת מבצע כולל לכיבוש הרצועה מחדש.
14/06/2008  |  דני רשף  |   מאמרים
קשה להעלות על הדעת מעשה יותר ציני ויותר עלוב - ורווי ניגודי אינטרסים - מאשר החלטה להקים ועדה שתחקור את התנהלות הפרקליטות והמשטרה סביב פרשת הנשיקה של המשנה לראש הממשלה, חיים רמון.
14/06/2008  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
שבע שנים סובלת חברת הכנסת זהבה גלאון מהטרדה מינית קשה, או כפרשנותה של ד"ר אורית קמיר - הטרדה מאיימת בעלת אופי מיני בוטה. שבע שנים, ולא ידענו דבר. בנוסף אליה, סובלות חברות כנסת נוספות מהתופעה. היא לפחות עלתה לשידור, מעט מדי ומאוחר מדי. הן - אף לא נחשפו בשמן.
14/06/2008  |  חנה בית הלחמי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   פרשת רמון  /  מי ומי  
בג"צ הכשיר המינוי - אין קלון לרמון  /  איציק וולף
דיכטר: לא אקים ועדת בדיקה לפרשת רמון  /  רותי אברהם
פרקליט המדינה: "חוות דעת זיילר - לקויה"  /  רותי אברהם
הקץ לטיוח  /  עו"ד יראון פסטינגר
מי קובע כאן במדינה?  /  מערכת יום ליום
הטעות של פרקליט המדינה   /  מנחם רבוי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
סקר שבוצע בנובמבר 2023, מורה כי 50% מן הנשאלים צידדו במבצע - לעומת 45% ששללו אותו    נתונים אלה מתפרסמים ב'וושינגטון פוסט'
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
בסוף נהייה שורה קטנה, יותר ממילה יחידה, אות בודדה, תג יחיד, פסיק קטן. נהייה שורה קטנה, שורה בעמוד הריק של ההיסטוריה היהודית עתיקת היומין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il